1. juli 2015

June

Jeg har set og oplevet SÅ mange forskellige ting her på det sidste, og med kun omkring 2 uger tilbage af mit udvekslingsår her i USA forsøger jeg at få det hele med inden jeg tager tilbage til Danmark d. 16. juli. Her kommer lidt om nogle af de ting jeg har lavet i juni måned:

West Coast Trip
Fra d. 5.-18. juni var jeg på den vildeste 2-ugers bustur fra Boulder til San Francisco med en masse andre udvekslingsstudenter. Læs mere om turen ved at klikke her!

Camping
D. 20.-21. var jeg blevet inviteret med på en campingtur af en af rotarianerne fra min Rotaryklub. Det var en vildt hyggelig tur! Jeg afprøvede mine kræfter på et ''high ropes course'', vi tog ud og vandrede i naturen og om aftenen sad vi rundt om bålet og spiste en lækker aftensmad

Flying
Onsdag d. 24. stod jeg tidligt op og blev hentet af en anden rotarianer fra min klub som blandt andet er pilot og sammen med Benedetta fra Italien, som er den anden udvekslingsstudent fra min klub, tog vi ud at flyve i et 4-personers fly! Vi startede med at flyve over nabolaget hvor jeg bor, og så til Boulder og så bjergene på rimelig tæt hold, hvorefter vi fløj til downtown Denver og tilbage til lufthavnen igen. Det var SÅ fedt!

Amanda's goodbye party
Min gode ven Amanda fra Sverige holdte den 28. et ''goodbye party'' som jeg selvfølgelig tog til. Mine 3 andre gode venner, Abigail fra Argentina, Juulianna fra Finland og Dora fra Kroatien var der også. Næste weekend skal vi alle til Abigails ''goodbye party'', hvor vi for set hinanden her i USA som udvekslingsstudenter for allersidste gang. Der bliver nok fældet et par tårer.

Jeg har som sagt lige omkring 2 uger tilbage som udvekslingsstudent her i USA, så lige nu slapper jeg bare af og nyder sommerferien gevaldigt med diverse aktiviteter. Jeg har 2 Rotarymøder tilbage i min fantastiske klub, og d. 14. juli skal jeg holde en lille presentation som en slags konklusion eller ''wrap up'' af mit udvekslingsår, hvilket nok skal blive sjovt!










Hvis nogle af mine indlæg her på bloggen giver anledning til spørgsmål, så skal du endelig ikke holde dig tilbage! Skriv i kommentaren, på Facebook eller send mig en E-mail - bare spørg løs!
Kunne du også tænke dig at ansøge om at blive Rotary udvekslingsstudent? Læs mere om Rotary Youth Exchange på http://www.rotary-yep.dk

The exchange girls ♡

The beautiful Flatirons 
Denver 
Benedetta and I

Ingen kommentarer :

Send en kommentar