15. juli 2015

July

4th of July - Independence Day
D. 4. juli stod jeg op kl. 5.30 am og tog til nabobyen Superior sammen med min værtsfar hvor vi sammen med de andre rotarianere fra min sponserende Rotaryklub havde meldt os som frivillige til at hjælpe med at sætte op til en stor 4th of July pandekagefest i byen.
Da vi kom hjem deltog vi i nabolagets 4th of July parade rundt i nabolaget, hvilket var ret sjovt.
Om eftermiddagen kom der omkring 40 gæster over til en stor 4th of July fest. Vejret var skønt, vi spiste god mad og om aftenen så vi et flot fyrværkeri show!

Abigail's goodbye party

D. 5. juli tog jeg til min gode argentinske veninde, Abigail's, afskedsfest. Efter festen fik vi også set kvindernes World Cup i fodbold hvor USA slog Japan 4-1! Vi lavede også en vandballonkamp hvilket jeg ikke har gjort  i mange år; det er stadig supersjovt! Vi tog ud og skøjtede, klatrede, spillede minigolf og laser tag!

Camping

Fra d. 7.-9. juli var jeg blev inviteret med på en campingtur af en af rotarianerne fra min klub og hans familie. Vi tog til Golden Gate Canyon State Park som ligger omkring en times kørsel fra Boulder. Vi var desværre ikke så heldige med vejret, men det var stadigvæk en super hyggelig tur!

Baseball game - go Rockies!
Lørdag d. 4. juli tog mine værtsforældre, Claire og Craig, mig med til en baseballkamp i Denver. Jeg har aldrig set en baseballkamp før, så det var virkelig en fed oplevelse!

Goodbye-/birthday party

D. 12 juli holdte vi en sammenlagt afskeds- og fødselsdagsfest for mig siden jeg i samme uge blev 18 år og skulle tilbage til Danmark igen. Der kom lige omkring 35 mennesker og det var simpelthen SÅ hyggeligt! Jeg fik sådan nogle gode og lette gaver som kan pakkes ned i kufferten og tages med tilbage til Danmark.

Last Rotary meeting
D. 14. juli tog jeg til mit sidste Rotarymøde i min sponserende klub, Boulder Valley Rotary Club, hvortil jeg havde lavet en kort PowerPoint præsentation som en slags ''wrap up'' eller konklusion på mit udvekslingsår, hvilket gik rigtig godt. Jeg kommer sådan til at savne at gå til de ugentlige Rotarymøder!








Hvis nogle af mine indlæg her på bloggen giver anledning til spørgsmål, så skal du endelig ikke holde dig tilbage! Skriv i kommentaren, på Facebook eller send mig en E-mail - bare spørg løs!

Kunne du også tænke dig at ansøge om at blive Rotary udvekslingsstudent? Læs mere om Rotary Youth Exchange på http://www.rotary-yep.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar